Постъпвайте съгласно с инструкциите по-долу и не плащайте предварително

„Масивният пенис е символ на мъжественост и сила

всеки пич знае, но не всеки говори за това открито. Цял живот съм се срамувал със своя 11-сантиметров член. Чак след това лечение моят сексуален живот отново цъфти. Днес ми е 18 см в ерекция и знам, че уголемяването на пениса беше най-доброто решение, което съм вземал. Обожавам възхищението в очите на жената… На всеки от вас желая така хубав секс и гордост от пениса си.””
- Павел Петков, 28 г., Русе
Павел Петков
ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯПостъпвайте съгласно с инструкциите по-долу и не плащайте предварително, за да поръчате Penirium.
censor

Колосална разлика в чувстването на удоволствие

Вече съм използвал няколко метода за увеличаване на пениса, но нищо до сега не ми е донесло резултат. Едва това лечение удължи пениса ми с 6,5 см :) . Разликата в получаването на удоволствие от страна на партньорката е голяма – зная това от реакциите ѝ и от това, което ми казва :D, най-добре е въобще да не излизаме от леглото. Препоръчвам!”
Валентин, 23 г., Карлово
Дължина: +7,5 см
Дебелина: +3 см
censor

Жените ме питат: „Как ще се побере там,?!”

„Щастливец съм, истински демон на секса сред комплексираните приятелчета с малки пениси :D Преди лечението ми беше 16 см. Сега ми е 20,5 см и въпреки, че и преди това беше готино, оказва се че винаги може да е по-добре! Чао”
Найден, 39 г., Бургас
Дължина: +4,5 см
Дебелина: +1,5 см
censor

Вече не се срамувам да се съблека пред жена

„Ненавиждах момента, когато момиче започва да ми сваля панталона, а боксерките ги свалях обикновено преди самата акция – просто избягвах да си показвам пениса. Беше ме срам… След лечението с Penirium стигнах повече от 19 см и се чувствам като млад бог :D, най-накрая имам какво да покажа и не се срамувам да си сваля панталоните. Чудо :D”
Янко, 43 г., Златица
Дължина: +6,5 см
Дебелина: +3 см
censor

Защо ви са комплекси след като имате Penirium?

„За Penirium научих от един приятел – изобщо не криеше, че по този начин си е удължил пениса, напротив, хвалеше се ;], нямах нищо за губене и поръчах таблетките още същия ден. След 9 дни ми стана сантиметър по-голям. След два месеца ми е 18 см. Трябва ли да казвам още нещо? ;)”
Марин, 31 г., Бургас
Дължина: +5,5 см
Дебелина: +1 см

Commenti

Post popolari in questo blog

Watch Super Tips from the Cast of ‘Super Troopers 2'

Miss USA gives up her crown to focus on mental health

What are some common examples of misdemeanor crimes?